Atak na głowę, czyli WOO BOO DOO

By zacząć pisać o krótkiej historii zespołu WOO BOO DOO należy sięgnąć do początku 1984 roku i do formacji SVORA…a jako że o tym zespole już pisałem to mogę pominąć kilka ciekawych faktów (zainteresowanych zapraszam do odpowiedniego posta) i… zacząć już od grudnia’84 gdzie na łamach muzycznego miesięcznika “Non Stop” pojawiła się prawdziwa reklama nowej formacji ,która zapowiada swój muzyczny “atak na głowy” :

NON STOP 1984.12-00015

W tym samym czasie zespół pojawia się na muzycznym Rockowisku , niestety sam występ nie zbiera dobrej recenzji o czym przeczytać można już w lutowym “Non Stopie” …ale za to pierwsze studyjne nagrania brzmią już o wiele lepiej :

skanowanie0002

Nadchodzi rok 1985… na liście przebojów trójki pojawiają się utwory “Atak na głowę”

a następnie “Nie wiem”. Tonpress wydaje także singla z nagraniami “Ja mam fijoła” oraz “Znowu nic” .Do “Ja mam fijoła” nakręcony zostaje teledysk autorstwa Piotra Bikonta,który pojawia się w telewizyjnych Przebojach Dwójki.Niestety dzisiaj teledysk nie jest nigdzie do obejrzenia 😦 Ale samej piosenki można posłuchać :

http://rewddd.wrzuta.pl/audio/3uc5dfaIhrv/woo_boo_doo_-_ja_mam_fijola

“Ja mam fijoła” staje się chyba największym jeśli nie jedynym przebojem zespołu. Niestety podobnie jak z formacją SVORA ,historia nie trwa długo. Koniec roku 1985 to także koniec istnienia zespołu.Pozostaje dosłownie kilka nagrań dokonanych w studio PR.3 Polskiego Radia, w tym dwa które ukazały się nakładem Tonpressu. Na otarcie łez w 1987 roku na składance “Przeboje na Trójkę” pojawiają się utwory “A jemu nic” i “Ja mam fijoła” …trochę mało…można mieć tylko nadzieję że ktoś zechce zebrać nagrania WOO BOO DOO i porządnie wydać…może nawet razem z nagraniami SVORY..bo przecież słychać że nie daleko pada jabłko od jabłoni 😉

dsc03790

P.s. Przy okazji , ciekaw jestem czy ktoś wie kiedy i w jakim programie zarejestrowano prezentowane tutaj nagrania video :